fredag 6 februari 2009

Mitt skåp och jag!

Jag har beställt en kommod från Blå Lotus.
Den kommer i februari var det sagt.
Handpenning betalad och klar.
Bild skulle skickas när den fanns klar i fjärran östern.......
Ingen bild kom, jag mejlade en fråga!
Fick svar; tyvärr vi är hemskt, hemskt ledsna, förlåt, förlåt men det har blivit en miss.
Ingen kommod finns ännu!!
Vi blev erbjudna två val: Antingen pengarna tillbaka eller så kommer den i april med nästa sändning och vi får 50% rabatt på priset.
Ursäkta besväret...vi är hemskt ledsna igen!
Det ni snickare och husförsäljare!!! Det kallar jag kundvård.
Där har ni nåt att lära.
Mej veterligen är byggbranchen den enda branch där man förväntar sig full betalning trots halvdant till uruselt genomfört arbete.
Mycket märkligt!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag vet att du är bitter nu, med all rätt! Det ska du vara.

Jag vill ändå trösta dig med att det faktiskt finns undantag;)

Jag känner en elektriker som ALDRIG skulle bete sig sådär. Enligt honnom är det viktigt med arbetsheder, och hantverksmoral!




Jag skrev en till mega lång kommentar till dig igår men det kom inte med. Din vill inte he min???

Fina lampsingar;)

Kram Mraia

Pernilla sa...

Usch. Det verkar vara en ruskprickbransch. Fy. Kram på er!!!

Men vilket superföretag med kommoden! Verkligen!