söndag 1 februari 2009

Utmärkelser och 2 dagar kvar till eget nät!

Lite glamour i vardagen är ju aldrig fel :o) Kan behövas just nu då huset ser ut som kaos. Fick denna av Kristina http://branden.blogg.se/. Hon började blogga när deras hus brann ned men skriver nu mestadels om sitt författarskap och tankar kring det. Dödisgropen heter hennes bok som man kan läsa här.



Lista också 5 saker du inte kan leva utan och skicka sedan vidare till några du tycker är värda en utmärkelse!


Oki! Här kommer de!


1.Min familj

2.Mat

3.Sömn

4.Närhet

5.Värme


Alla som läser detta inlägg tycker jag är Fabulous

så jag skickar denna snygga dam med liten pudel(?) vidare till er allihop :o)


Lite roligt tycker jag att det är att jag fick den här just idag. Imorse sa nämligen Ö till mej att jag skulle vara just stereotypen av "Dam med liten jycke" om vi skulle skaffa en vovve. Detta för att jag varit hundvakt åt en liten bedårande varelse några timmar i lördags. Såå supersöt så man bara ville gosa pälsen av den! Tror det var en fjärilshund...heter de så? I allafall hade den öron som såg ut som vingarna på en fjäril.


En till utmärkelse har ju vandrat runt i bloggfaggorna och det är denna som jag "typ" fått av några BP och definitivt fått av Jessica http://lyckanvinkel.blogspot.com/








Tack så mycket Jessica, det har du oxå!

Telia har lovat att vi ska få vårt internet inkopplat den 3:e. Hoppas de håller vad de lovar ;o)

På bygget inget nytt förutom att det nu verkligen ser ut som vi flyttat in nyligen. Vi har ju väntat med att flytta alla våra kartonger till dess att målaren var klar. Så nu i lördags bar vi in det mesta. Hur mycket kartonger som helst. Nu har jag dock lovat Kristina att inte gnälla något mer om det för som sagt så började hon blogga i samband med att deras hus brann ner...inklusive alla deras saker. Även en av deras katter brann inne :o(

Sett ur den synvinkeln ska jag imorgon bitti le stort när jag kommer in i min hall och får syn på röran. Jag lovar och svär!!

Elisen kommer imorgon igen och sen säger de att de är klara....hmpf....tror/tycker jag vad jag vill om!!!

Ha det bra alla därute. Jag hoppas komma i den rätta blogg-gängan inom kort :o)

Kram P.

1 kommentar:

Maria sa...

Första gången jag är vaken samtidigt som fröken "röst i natta" hehe, fast jag e trött...så trött. Men jag kan inte sova!

Skulle jag snickra ihop etts ånt träd som står på fot? Det är en sak att göra ett som ska vara på väggen, men på fot. Nej. Och så är jag en sån som hellre är utan än att ha en som inte är riktig. Usch visst är jag hemsk... eller:)

Vilken rolig award du fått, fast jag tycker inte du är lik en sån hundtant.

Jag tror att jag tar och tar åt mig och kanske gör den där awardgrejen du skickar vidare....för jag räknas på din lista va???

Locile