onsdag 11 februari 2009

Skolbänken för mej imorgon!

Jag borde sova. Imorgon ska jag börja en kurs på högskolan i den stora staden. Jag ska upp aptidigt. Fattar ni vad svårt det kommer att bli för den här nattugglan. Känns som om jag inte gått upp tidigt på morgonen sen Dojjan var statsminister. Phu...
Så är min älskling borta på konferens eller nåt med....trist!

Jag vill tipsa om en sida som heter Kapitel 1. Där pågår just nu Bok-SM.
Vem som helst kan lägga upp sitt manus på den här sidan för oss att läsa. Den som vinner SM får ett förlagskontrakt.
Himla bra för alla med författardrömmar!

Min bloggis Kristina har sin bok upplagd där så jag puschar ju lite speciellt för henne då förstås ;o)
Men det finns mycket annat intressant med, gå in och kika!


Kram och godnatt//P

Inga kommentarer: