tisdag 24 februari 2009

Award och mera bok-sm!

Hejsan alla!
Idag har jag fått en award av fantastiska Cornelia. En Lemon-award. Vad passar väl bättre en dag som denna när jag stått och kokat ihop min första egna limecurd....ok inte lemoncurd men nästan :o)

Tack snälla Cornelia, det följer med lite regler så jag ska kolla in dem sen med.

Jag har ju förut skrivit om bok-sm som är i full gång. Där har Cornelia nyligen lagt upp sin bok "De första sekunderna på bålet är värst"

Jag sträckläste de första 21 kapitlen imorse och glömde att äta min frukost så bra är den.

Huvudpersonen My är en polishustru helt klart utanför det vanliga. Hon lagar sorbet på gubbfis, daggvandrar på morgonkvisten och flår ålar som ingen annan.

Folk faller ifrån till både höger och vänster av skumma förgiftningar och Nyfiken My ska naturligtvis dit och kolla vad som händer. Jag har redan fallit för denna fantastiska människa och har nu fattat (boken är inte helt upplagd ännu) att någon ond jävel är ute efter henne...shit jag blir upprörd bara jag tänker på det..

Sammanfattningsvis kan jag ju säga då att jag med spänning väntar på fortsättningen. Ni måste bara in och läsa och givetvis rösta så att Cornelia får ett förlagskontrakt och kan skriva fler böcker om fina My....om hon nu inte tänker låta My DÖ i boken....hemska tanke...

Klicka här så kommer ni direkt in till Bok-sm. Det är lätt att registrera sig och sen kan du rekommendera och rösta på fler böcker. Många bra finns det!

Kram P.


2 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Knappt jag vågar, har INTE tid att fastna i en superbra bok just nu! Vi har annonser ute oh fler kommer så sök på;-)
Hälsar
/Malin

Desirée sa...

Åhh..hiiii...du har ju faktiskt läst boken =) Vad GLAD jag blir!!!!! Tack för rösten och reklamen. Lovar att lägga upp resten i helgen. Tack gulle dig!