lördag 7 februari 2009

En lösning på problemet?

Ö kräver plats för sina småpryttlar dvs nycklar, headset och kreditkortshållare. Det ska vara EGEN plats. Det blir till en ond cirkel. Han hittar ett "bra" ställe att lägga dem på, typ bänken i köket. Jag flyttar dem till ett fat, skål eller liknande. Inom några timmar har den där skålen fyllts på med diverse småskit. Ö flyttar till annan plats, jag lägger dem i skål eller liknande....osv. Det slutar med att det står skåljäklar högt och lågt med massa småpryttlar i och ingen vet var någonting är! Nu har jag hittat dessa och blivit övertygade om att detta naturligtvis är lösningen:


Alla får sin egen Hook Book ;o)






Bilder lånade från http://www.urbanliving.se/
Kram P.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag har också kikat på de där, de verkar så smarta. Men jag är kluven, tycker att de ser ut lite som toaletter. ???!!! Är det bara jag?

HOppas jobbandet gick bra!

Erika sa...

Ja du de där skålarna blir bara fler o fler här o aldrig att han kommer på att slå i hop dem o leta efter krimskramset på ett ställe.

Maria sa...

Hejsan svojsan i natta!

Tänkte bara kliva in hos dig en snabbis så du får nåt att läsa nu när du är vaken....

Mina tjejkompisar har just åkt. Vi har haft en jättekul kväll med god mat melodifestival och massor av skratt åt varandras stilar när vi lekt med Alexandras WII spel;-)

Nu är jag svettig och behöver nog ta en nattdusch innan jag går och knyter mig.

Hoppas din natt blir lugn och att du får mys och lugn resten av din helg!

Kram och gonatt // syster yster