torsdag 19 februari 2009

Ny torsdagstradition?


Du med maria? :-D

3 kommentarer:

Taklyftet sa...

Om du vill och har tid så får du gärna lägga ut bilder på taket i tornet! Behöver all inspiration jag kan få och vi behöver välja vad vi ska ha i nästa vecka.
Kram Jenny

Familjen Eriksson sa...

I'm on!!!
Jag hade tänkt ta en sushilunch idag men sällskapet har fått magsjuka, bläää.

Trevlig fredag! och fredagsdrink ;)

KRAAAM!
subil - undervattensbil?

Karlsebakken 37 sa...

Åååh, det såg smaskens ut!! Mums mums, jag ÄLSKAR sushi! Hoppas allt är bra med dig och att ni får en härlig helg! Hur går det där hemma förresten - vad pysslar ni med just nuÆ?? Massor av kramar Caro (aka dyine - vilket passar perfekt en dag som denna. Känner mig lite smådöende här i sängen med min äckliga förkyldning...)