lördag 9 maj 2009

Tankevandring!

Tänk att man har aldrig så mycket pyssel-lust som när man inte KAN pyssla utan egentligen måste läsa om t ex "Rehabilitering vid långvarig benign smärta ur ett biopsychosocialt perspektiv" zzzzzzzznaaaaaarrrk........................Tankarna vandrar iväg till allehanda saker som ska målas, fixas och donas med. En liten paus för att sätta upp de fina blomhängarna jag vann kan man ju ta, eller hur? Amanda målar molly-skruvskallen rosa. Blev jättefint. Hon fick sätta upp dem i sitt rum för det passade så bra till hennes tapeter (den blommiga fondväggen från Mimou som jag visat förut) och inredning för övrigt. Nej, nu så blir det lite mera plugg!

Kram P.



2 kommentarer:

kristina sa...

Idag hade de artikeln i tidningen, med blandade känslor från min sida. Löpsedeln till råga på allt. Här är direktlänken till a-bladets hemsida:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5108805.ab

Och, ja du har rätt. Jag klarar det men känslorna rinner över ibland. Och då känns det som en omöjlig uppgift.

Hängarna var söta:)Ni renoverar så duktigt, jag är lite imponerad ibland.

Kramar
Kristina

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefina hängare. förstår att du hittar alla anledningar du kan till att slippa plugga.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis