måndag 19 oktober 2009

Vardagslyx som helt otippat dök upp....

Vardagslyx på en tallrik!


När ungdomarna duschat klart frågade de om jag ville ha lite glass - själklart sa ja, men sedan blev jag serverad inte bara glass utan en helt suverän marängsviss när jag satt och tittade på Färjan 3 - hur lyxigt är inte det? Tack snälla Paulina och Linus. Tog lite bilder, men jag är så kass på att fota med min mobil, så jag lånade en bild på nätet som såg ut som den marängsviss som jag nyss smällt i mig förutom att jag fick kolasås istället för chokladsås. Precis som jag vill ha det.....



/Det var Örjan som skrev

3 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

jajaja....gnugga in det bara/den sure arbetaren

Charlotta sa...

MMmmmmmm. Detta är väl ungefär det smarrigaste som finns. Och det mest onyttiga... Nu blev jag riktigt sugen på att svulla marängswiss jag också. Snacka om fuck-the-diet tankar....

Kram

//Charlotta.

Maria sa...

OH MAJ GAAD så smarrigt. Känns som du kan ha gjort dig förtjänt av det efter allt målande. :)