tisdag 27 oktober 2009

Så gott med frukost


När jag får äta på mitt fina vinstporslin : )

2 kommentarer:

Mrs Small Town sa...

God förmiddag :-)

Nu har jag röstat på dig (5 poäng, såklart!)

Tack snälla för din kommentar på vi villas tävling

KRAM
/Sara Small Town

http://smalltownstyle.blogg.se/

Viveka på Humlebacken sa...

Jag såg det, hur omogna kan folk vara?? Men det är ju Vi i Villa som bestämmer till slut, så jag tror kanske inte att de fuskisarna har någon chans. I går kväll låg vi uppe på typ tredje plats eller nåt, med en av våra bilder. När Micke gick in och tittade ett par timmar senare, hade just den bilden fått mycket sämre poäng. Det är alltså också någon som går in och röstar ner de bilder som har höga poäng. Dålig stil.
jag röstar högt på de hus jag gillar och inte alls på de andra. Jo något riktigt fult hus har faktiskt fått en tvåa av mig:).
Du och SmallTownSara får 5:or såklart!! jag älskar era hus. Men jag kan inte rösta mer än en gång..

kram