tisdag 3 mars 2009

Vinn tapeter hos Fixa&dona!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt med randiga tapeter.
Lycka till i tävlingen.
Vad fint ert hus blir.
Har varit lite dålig på att kommentera på senare tid,ska försöka bättra mig.Flyttade ju in i huset för 2 veckor sedan så det har varit fullt upp.Men kan säga att det är helt underbart att bara gå omkring och njuta i sitt nya hus.Ja du vet ju.Inte så länge sedan ni flyttade in ju.
Må så gott.
Kram Helena

Anonym sa...

Snyggt med randiga tapeter.
Lycka till i tävlingen.
Vad fint ert hus blir.
Har varit lite dålig på att kommentera på senare tid,ska försöka bättra mig.Flyttade ju in i huset för 2 veckor sedan så det har varit fullt upp.Men kan säga att det är helt underbart att bara gå omkring och njuta i sitt nya hus.Ja du vet ju.Inte så länge sedan ni flyttade in ju.
Må så gott.
Kram Helena

Anonym sa...

oops
Jag menade ju visserligen att jag skulle bli bättre på att kommentera,men lite onödigt med två likadana.Hihi
Ja ja bättre än ingen alls.
Ha det bra.
Kram Helena

Tinnar och torn sa...

Hejsan Helena!

Åhhhh vill ju se lite bilder ju. Kan du inte lägga upp lite bilder på Lundinskans blogg vid tillfälle?? Eller du får låna min med, säg bara till!

Kram Petronella

Anonym sa...

Hej Petronella!
Håll koll hos Lundinskans blogg så kommer du få se lite bilder när jag bara hinner maila lite bilder till Maria.Kommer kanske dröja lite .Tack snälla gulliga du för erbjudandet att låna din blogg.
Ha en mysig onsdag.
Kramisar Helena

Vimsingen sa...

Kul men tapetvinst. Och randiga är snyggt.
/Vimsingen

Maria sa...

Hej där Pelleri...pellera.. pelleru... GURT!

Nu tävlar vi (läs du) om randiga tapeter minsann;) Det är fint med randigt... men vart ska du ha dem om du vinner?

Lycka till iaf.

Du gissar bra du;-)

Kram Maria/balin

Maria sa...

Och varför trodde du att jag var sugen på ett lock till fönstret i köket???

För att inte min falukorv i stekpannan ska bli rädd eller???

Knäppgurt;-)



hahahahahahaha jag får skriva ingen! Men jag är ju någon hahahaha