torsdag 5 januari 2012

Läst 2011: Vyssan lull av Carin Gerhardsen

Oki, så jag har funderat på hur jag ska göra detta. Ska jag fuska lite och kolla upp på nätet vad böckerna handlat om om jag inte kommer ihåg?? Nej, jag tror inte det.  Det får bli ett experiment helt enkelt. Hur mycket minns jag av en bok jag läste för länge sedan? 


Så här kommer då nr1:


Vyssan lull av Carin Gerhardsen:


Detta är tredje boken i Hammarbyserien. Jag minns att jag inte tyckte riktigt lika bra om denna tredje bok som de två första. Jag tror att det handlar om mord på en kvinna och hennes tre barn. Jag vet inte hur den slutade. Helt klart läsvärd iaf. Gillar hennes sätt att skriva. Riktiga bladvändare. Men en bok som inte stannar kvar speciellt länge i minnet tydligen.


Jaha, det var det! Hoppas jag inte minns alla lika dåligt bara ;)


Ps: Detta är ett av 101 inlägg om böcker jag läst under 2011. Eftersom det är helt taget ur minnet så kan fel absolut finnas. Det jag skriver är det jag minns.
Kram P.

Inga kommentarer: