onsdag 4 januari 2012

101 böcker blev det under 2011

En klar förbättring mot innan måste jag säga. Två av böckerna avslutade jag faktiskt på denna sida nyår men det var så få sidor kvar så de fick kvala in som läst 2011. 


Bild: Ninaninaninananinannannanina.....
Jag har alltid älskat att läsa men med tiden har det blivit mindre och mindre. Det är så mycket annat som drar. Att tydliggöra min läsning på bloggen har givit mig den spark i ändan jag behövde. Så jag kommer att fortsätta under 2012. 


Jag ska också försöka mig på att "recensera" de böcker jag läst under året. Det blir kanske inte de mest utförliga recensioner ni sett men jag tycker själv att det ska bli spännande att se hur mycket som fastnat av det jag läst. Mycket jagjagjag här nu men va attan...det är ju min blogg juh ;)


Kram P.

Inga kommentarer: