lördag 17 januari 2009

Livet är härligt ibland!

Jag känner det som att jag alltför ofta glömmer att stanna upp. Det slog mej nu. Så nu sitter jag här i mitt torn och bara njuter. Blundar för att fönstrena är oputsade och byggställningen fortfarande står utanför. Sippar på mitt kaffe och tittar istället på ekarna som sträcker sina knotiga grenar mot skyn. Det ÄR faktiskt så vackert så det nästan gör ont, hur klychigt det än låter. Rådjuren strosar förbi. Undrar om de kommer att äta upp alla blomknoppar i vår kommande trädgård....
Inatt ska jag jobba, ni andra får ha en fortsatt trevlig helg :o)

Kram P.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer på mig själv att blunda och försöker känna inom mig det du upplever! Härligt! Ha en härlig kväll! kram Anna

Lösvirkesbyggarna sa...

Mmmmm, jag hade just den känslan i går kväll. Skönt att man kommer på det ibland!
Ha det så bra i natt!
Kram Anna

Anonym sa...

Åh, vad det låter härligt att ha sitt eget lilla torn att sitta i medans man sippar på sitt kaffe!

Och du gör ju så rätt som struntar i de där oputsade fönstrena och njuter istället... det gäller att se det sköna i livet!

Nu måste jag springa iväg och kolla på handbolls-VM! Vi hörs!

Kram Malin

Erika sa...

Den där känslan är viktig att känna ibland, vi gör det nog inte tillräckligt tyvärr. Hoppas du har det bra på jobbet.

Anonym sa...

Hejsan svejsan!

Men när får vi se ett foto inifrån prinsess-tornet?????? Jag har väntat på detta typ i flera månader nu...

Kram

//Charlotta.

Karlsebakken 37 sa...

Mmm, precis som det ska vara! Så kan jag fastna i vår soffa - bara sitta och titta och njuta...! Som L'Oréal säger: "Because we're worth it!" Stor kram på 're!

Malin Winbladh sa...

Visst glömmer man lätt att njuta av varadagen...
Ha en bra vecka
/Malin