torsdag 17 februari 2011

Hoppsan, somna visst

men nu så kommer det.

Day 01 – Best book you read last year:

Var gravid hälften av förra året och kunde inte läsa så mycket böcker eftersom händerna somnade när jag försökte. Skitirriterande. Sen fick jag bebis så då blev det lite skralt därför. Men några blev det iallafall och den bästa var Nattfåk av Johan Theorin.

Den handlar om läskigheter och stormigt väder. Två av mina favoriter. Den klassas som kriminalroman men jag tycker den är inne och krafsar lite i skräckgenren. Hade ett skönt sug i magtrakten och ville läsa klart den fort samtidigt som jag inte ville att den skulle ta slut.

Fem tinnar av fem möjliga från mig.

Kram P.

1 kommentar:

Viveka på Humlebacken sa...

Jättesvårt att säga vilket som var den bästa i fjol.. jag läste också Nattfåk och gillade den... men var den bäst... får nog fundera lite på det. .