onsdag 20 oktober 2010

Ups!

Under och efter byggtiden har jag ju varit aningens frustrerad ibland. Somliga gånger har den frustrationen dryftats på bloggen. Bla i detta inlägg.

Så fick jag det här mejlet:

Hej,
Ser att ni i er blogg skrivit att ni har nyttjat ett "vindögt måttpass"
Vad avses? -Har ni ett Måttpass som är defekt?
Med vänliga hälsningar
Sandbergs Mått & Pass AB
Göran Sandberg

Jag höll på att skratta ihjäl mej. (jaaaa, det är min humor) Trodde det var någon som drev med mig och skrev ett svar som löd: hahaha, den var bra!

Nu har jag googlat lite och firman existerar verkligen. Känner jag mej som ett pucko nu då eller?!
Visste inte ens att det fanns nåt som hette måttpass. Hur ska jag göra nu då? Ska jag skriva igen och be Göran om ursäkt?

Kram P.

1 kommentar:

Ina sa...

Du är ju helt för tossig!*ler*