fredag 8 oktober 2010

Nä, detta börjar verkligen inte bra......

Jag blir så förbannad och ledsen men har inte orden att uttrycka mig med....

Tycker ni ska läsa det här inlägget hos Spenatmamman, hon kan konsten att använda orden så man förstår hur jäkla illa det faktiskt är. Jag har en isande klump i magen närhelst jag tänker på att "vi" släppt in den stinkande, farliga gegga som är Sverigedemokraterna i vår riksdag. Mår faktiskt illa på riktigt! Att det finns inskränkta människor som dessa förstår jag men att släppa in dem i riksdagen!! Ge av skattepengar till Smooth Jimmie och hans kumpaner att fortsätta med sin smutsiga verksamhet?? Det trodde jag vi skulle slippa faktiskt! Så naiv är jag.

Tittar på min lilla unge och tänker att vilken tur hon haft som fötts i denna del av världen...lilla loppan....och på hur många som inte har sådan tur. Jag ska göra allt jag kan för att lära henne om människors lika värde, oavsett vilken del av världen de än råkas födas i. Sen ska jag hålla tummarna för att Smooth Jimmie och hans pack föds som en skock med getter på en blåsig, karg bergstopp i sitt nästa liv. Där kan de bräka bäst de vill!

Kram P.

Inga kommentarer: