lördag 4 juni 2011

Hoppsan va segt det blev!

Det tar evigheter för mig att ladda upp bloggen sen jag ändrade design. Är det nåt ni med märker?

Annars då? Jo tummen börjar så sakteliga att läka. Skönt! Konstaterade just idag att det nästan snart är två veckor sedan jag böt en blöja ;) Sedan konstaterade jag att för ett år sedan precis vägde jag 107(!) kilo och ville att bebben skulle komma ut men det skulle dröja ända till den 26:e innan hon gjorde det! Lilla snorf! Idag har hon gått ett tiotal steg vid flera tillfällen så snart lär hon väl springa.
Lite blaj såhär på nattkvisten. Föresten kan jag med konstatera att för exakt 21 år sedan idag så skulle jag snart föda min första dotter Paulina. Grattis på födelsedagen hjärtat!

Kram o godnatt//P

2 kommentarer:

Viveka på Humlebacken sa...

Grattis till Paulina, till dig som varit mamma i 21 år och till att du inte längre väger 107 kg...
kram

Paulina sa...

Tack bästa mamma <3