tisdag 20 september 2011

Pst: kolla imorgon...

Man kan ju inte shoppa jämt och man blir ju sugen när man hittar saker till superbra pris så jag har inte kollat in på Campadre på några dagar. Vilket resulterade i att jag missade en Polarn o Pyret overall till superduperpris...jäkla skit kan man ju säga.

Nu vet jag inte vilka priser det kommer att vara, men jag antar att det är superbilligt som vanligt. Imorgon börjar en kampanj för Björk & Berries på Campadre. Själv ska jag satsa på badskum om det finns. Så snygga förpackningar och härliga dofter. Hoppas det finns skum med smultrondoft.....aaaa........Den här kampanjen tänker jag INTE missa....

Klickar ni in er via länkarna ovan får jag lite att handla för och ni får en massa guldstjärnor i himlen :) Sen kan ni tipsa vidare och alla får guld, topptopp!

Bilden har jag lånat hos Campadre

Kram P.

Inga kommentarer: