måndag 27 april 2009

Pricken är lika galen i nallar som jag och Ö har nollkoll :o)

Imorse när jag kom hem sa Ö: Pricken har lekt med dina nallar. Jag har satt tillbaka dem nu men du skulle sett hur han höll på, lilla Prickisen....
Jag kan säga som så att jag hade nog lagt märke till att något skett under natten även om Ö inte sagt något. Detta var vad som mötte mig när jag kom hem...


Dessa två brukar inte hänga :o)


Denna stackarn han låg ända borta i Mannes rum.
Det saknas ju en sa jag till Ö. Va, sa han, men jag har nog bara satt honom på fel ställe kanske?!


Här var det heltomt...




...här med....



Medan här satt ett helt gäng!

Jodå, ganska ok kanske men det är ju såhär det ska se ut.






































Vad tror ni. kommer jag få flytta om dem fler gånger ;o)
Hm, undrar hur länge mina fina nallar kommer att vara fina, hahaha......
Kram P.









1 kommentar:

Erika sa...

Oj vilken nalle samling du hade. Visst är de goa. Jag brukar ta ena katten istället, funkar rätt bra de med.